• Головна
  • Структура
  • Статут
  • Офіційні документи
  • Правовий захист
  • Охорона праці
  • Контакти
  • Фотогалерея
  • Консультації


    Останні новини

    Пенсії і доплати-2024: що зміниться з 1 квітня
    Підсумки обласного етапу конкурсу "Охорона праці очима дітей - 2024"
    Допомога ЗСУ

    Вісті з районів

    Вітання


    Організаційні ланки


    Децентралізація


    Корисні посилання

    «    Березень 2024    »
    ПнВтСрЧтПтСбНд
     
    1
    2
    3
    4
    5
    6
    7
    8
    9
    10
    11
    12
    13
    14
    15
    16
    17
    18
    19
    20
    21
    22
    23
    24
    25
    26
    27
    28
    29
    30
    31




    Гриневич: наше завдання - зробити учителів союзниками
    Гриневич: наше завдання - зробити учителів союзникамиЛілія Гриневич вважає, що одним з головних завдань Міністерства освіти є те, щоб зробити 10-15% учителів своїми союзниками у впровадженні реформи української школи. Про це міністр сказала у своєму інтерв’ю виданню Экономические известия, відповідаючи на запитання щодо опору реформам в середовищі самих вчителів.
    «Звичайно опір є: в будь-якій групі ви зазвичай знайдете лише 10-15% людей, готових до змін. Однак, на перший час цього має вистачити. Наше головне завдання – зробити цих 10-15% учителів своїми союзниками у провадженні реформи, дати їм ковток свіжого повітря і можливість проявити себе й ділитися досвідом з іншими», - сказала міністр.
    За її словами, для цього в новий закон «Про освіту» закладено цілий спектр механізмів: від добровільної зовнішньої сертифікації вчителів, яка перевірятиме педагогів на оволодіння компетентнісними методиками викладання і передбачатиме 20% надбавку до зарплати для тих, хто її пройде, до гнучкої системи підвищення кваліфікації вчителів, що передбачатиме можливість для педагогів самостійно вибирати місце підвищення кваліфікації.
    «Учитель отримує справжню свободу — може сам створювати навчальну програму, вибирати, скільки часу виділити на вивчення тієї чи іншої теми. Єдина вимога - досягти тих результатів навчання, що прописані у освітньому держстандарті.
    Я переконана, що заохочення найкращих, створення нових можливостей для підвищення кваліфікації та справжня педагогічна свобода, допоможуть нам зробити вчителів нашими союзниками. Завдяки підвищенню заробітної плати, що також прописано в законі, значно має піднятися й їх соціальний статус, який має ще більше заохотити кращих йти у школу та навчати наших дітей», - зазначила Гриневич.
    Також вона назвала найбільшим викликом необхідність перепідготовки вчителів.
    «Адже будь-які вкладені ресурси в освітнє середовище, новий зміст — це все не буде належним чином працювати, якщо вчителі не донесуть це до кожної дитини. Тому, навчання вчителів новим методикам викладання, розуміння і підтримка вчителями ідей нової української школи, є найголовнішим викликом», - сказала міністр.
    Вона нагадала, що у 2018/19 навчальному році всі діти в першому класі мають розпочати навчання за новим стандартом і це означає необхідність перепідготовки 22 тисяч вчителів, які братимуть першокласників у цей період.
    «Наступний навчальний рік буде проведено під знаком пілотування нового стандарту початкової освіти у 100 українських школах. І це перша важлива компонента підготовки освітньої реформи. Друга важлива компонента — підвищення кваліфікації 22 тисяч вчителів. І ми зараз готуємо відповідний дистанційний курс навчання, щоб це були не лише очні курси підвищення кваліфікації», - наголосила Лілія Гриневич.
    Міністр також висловила сподівання, що певну допомогу і якість навчання міністерство отримає від співпраці з фінами.
    «Фінський уряд визначив пріоритетом співпраці з Україною реформу середньої освіти. Коли вони побачили нашу нову українську школу і проект закону, це співпало з тими цінностями, які фіни сповідують у своїй системі освіти. Тому, вони готові нам допомогти у підвищенні кваліфікації вчителів», - зауважила міністр освіти.


    Освіта.ua

     
    Київська обласна організація Профспілки працівників освіти і науки України © 2010 - 2024