• Офіційні документи
  • Правовий захист
  • Охорона праці
  • Фотогалерея
  • Питання - відповідь


    Останні новини

    Затверджено перший в Україні профстандарт: вчитель початкових класів
    Верховною Радою розглянуто Заяву Президії ФПУ щодо зволікання влади із підвищенням мінімальної заробітної плати
    Змінювати підставу звільнення за ініціативою роботодавця не можна: судова практика

    Вісті з районів


    Організаційні ланки


    Корисні посилання

    «    Серпень 2018    »
    ПнВтСрЧтПтСбНд
     
    1
    2
    3
    4
    5
    6
    7
    8
    9
    10
    11
    12
    13
    14
    15
    16
    17
    18
    19
    20
    21
    22
    23
    24
    25
    26
    27
    28
    29
    30
    31
     




    Нове Положення про комісію (уповноваженого) із страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності
    Нове Положення про комісію (уповноваженого) із страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатностіПостановою Правління Фонду соціального страхування України «Про затвердження Положення про комісію (уповноваженого) із страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності» від 19 липня 2018 року № 13 затверджено Положення про комісію (уповноваженого) із страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності (далі — Положення). Ця постанова набуває чинності з моменту її оприлюднення.

    Визнано такою, що втратила чинність, постанову правління Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності 5 «Про затвердження Положення про комісію (уповноваженого) із соціального страхування підприємства, установи, організації» від 23 червня 2008 року № 25.

    Комісія (уповноважений) із страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності (далі — комісія (уповноважений) із соціального страхування підприємства), створюється (обирається) та діє на підприємстві, в установі, організації (далі — підприємство), що використовує найману працю, незалежно від форм власності і господарювання.

    Комісія (уповноважений) із соціального страхування підприємства діє відповідно до частини третьої статті 30 Закону України «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування» і в своїй діяльності керується вказаним Законом, Статутом Фонду соціального страхування України, цим Положенням, а також іншими нормативно-правовими актами, що регулюють питання матеріального забезпечення за загальнообов’язковим державним соціальним страхуванням.

    Положення визначає основні завдання, сферу дії, перелік повноважень, організаційні засади членів комісії (уповноваженого) із соціального страхування підприємства.

    Організація роботи комісії (уповноваженого) із соціального страхування підприємства здійснюється на паритетних засадах її членами, делегованими до неї роботодавцем та представником застрахованих осіб (представницькими сторонами).
    Представником застрахованих осіб є профспілкова організація підприємства, а за її відсутності — інший уповноважений орган, який представляє інтереси застрахованих осіб (представник).

    Якщо на підприємстві діє кілька профспілкових організацій, делегування членів комісії від застрахованих осіб провадиться об’єднаним представницьким органом, який створено цими профспілковими організаціями за ініціативою будь-якої профспілки. Профспілка, що відмовилася від участі в представницькому органі, не представляє інтереси застрахованих осіб при вирішенні питань матеріального забезпечення за загальнообов’язковим державним соціальним страхуванням у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності.

    Члени комісії делегуються кожною представницькою стороною самостійно у рівній кількості залежно від чисельності застрахованих осіб на підприємстві.
    Члени комісії виконують свої обов’язки на громадських засадах.

    Строк повноважень членів комісії та їх кількість від кожної сторони встановлюються спільним рішенням представницьких сторін.
    Рішення про делегування членів до комісії із соціального страхування підприємства оформлюються: роботодавцем — його наказом або іншим розпорядчим документом, представником застрахованих осіб — постановою виборного органу профспілкової організації (об’єднаного представницького органу профспілкових організацій) або відповідним рішенням іншого уповноваженого органу, який представляє інтереси застрахованих осіб.
    Комісія із соціального страхування підприємства створюється при чисельності застрахованих осіб понад 15 працюючих за наймом. При чисельності на підприємстві застрахованих осіб 15 і менше на загальних зборах працівників обирається уповноважений із соціального страхування підприємства. Уповноважений здійснює свої повноваження відповідно до цього Положення.
    У Положенні розглядається такі аспекти: права і обов’язки комісії (уповноваженого) із соціального страхування підприємства, її повноваження та організація роботи, вирішення спорів.

    Документ проілюстровано додатком до Положення, а саме Протоколом засідання комісії із соціального страхування (рішення уповноваженого).

    Джерело: ligazakon.ua

     
    Київська обласна організація Профспілки працівників освіти і науки України © 2010 - 2018