• Головна
  • Структура
  • Статут
  • Офіційні документи
  • Правовий захист
  • Охорона праці
  • Контакти
  • Фотогалерея
  • Консультації


    Останні новини

    Україна перейде на літній час: як і коли переводять годинники
    Пенсії і доплати-2024: що зміниться з 1 квітня
    Підсумки обласного етапу конкурсу "Охорона праці очима дітей - 2024"

    Вісті з районів

    Вітання


    Організаційні ланки


    Децентралізація


    Корисні посилання

    «    Березень 2024    »
    ПнВтСрЧтПтСбНд
     
    1
    2
    3
    4
    5
    6
    7
    8
    9
    10
    11
    12
    13
    14
    15
    16
    17
    18
    19
    20
    21
    22
    23
    24
    25
    26
    27
    28
    29
    30
    31




    Слухання у комітеті ВРУ з питань освіти
    Слухання у комітеті ВРУ з питань освіти
    Поновлення повноцінного очного навчання там, де це можливо є найважливішим, що потрібно зробити на шляху до подолання освітніх втрат в Україні.

    На цьому наголосив міністр освіти і науки Оксен Лісовий за підсумками проведення слухань у комітеті ВРУ з питань освіти, науки та інновацій, присвячених освітнім втратам українських школярів.
    За його словами, питання вимірювання та подолання освітніх втрат в Україні нині стоїть дуже гостро, адже крім «класичних» втрат, які є в кожному освітньому процесі, є прогалини, що виникли через пандемію та війну.
    «Ускладнюється ситуація й тим, що втрати по країні є дуже нерівномірними. Комусь вдавалося повноцінно навчатися попри все, а у когось умов для навчання не було зовсім. Однак, говорячи про втрати і розриви, перш за все ми повинні на рівні держави визначитися із термінологією та методиками вимірювання. Це можуть бути різні моніторинги, дослідження та інструменти для оцінювання на місцях», – зазначає Лісовий.
    Він також зауважив, що шляхи надолуження освітніх втрат можуть бути різними: перегляд та адаптація освітніх програм, розроблення експрес-курсів, створення додаткового цифрового контенту й розвиток Всеукраїнської школи онлайн, тьюторинг і адаптація освітнього процесу, щоб він був гнучкий та людиноорієнтований.
    «Утім найважливіше, що ми повинні зробити, – поновити повноцінне очне навчання там, де це можливо. І тут знову повертаємося до питання безпеки і довіри – батьків до закладів освіти, дитини до вчителя, вчителя до держави. Окрему увагу надали питанню психологічної підтримки і учнів, і вчителів, і батьків», – зауважив міністр освіти і науки.

    Джерело

     
    Київська обласна організація Профспілки працівників освіти і науки України © 2010 - 2024